Nehirimbenim1 Benim oğlumda 13 aylık, 2 gün ateşi vardı. Sadece ateş başka bir şeyi yoktu bir de huzursuzluğu vardı tabi. 37,5-38,3 arasıydı ateş. Calpol ve dolven dönüşümlü kullandım çok huzursuzluğu olduğunda. 3. gün düştü ateşi ve vücudunda kızarıklar çıktı minik minik, altıncı hastalık geçirdi.