Beren-2020 Kac aylik kızınız kac dereceye kadar çıktı. 38 i gectiyse calpol verin soğuk uygulama yapin
Alpbeybi Nehirimbenim1 calpol kilosuna göre mi veriyosunuz? Atıyorum 10 kiloysa 5 ml vermeniz gerekiyor yoksa işe yaramaz. Ben
Beren-2020 Nehirimbenim1 ya eğer inmezse atesi bi tahlil yaptırın enfeksiyon olabilir kanda ya da idrarda
Flower123 Nehirimbenim1 geçmiş olsun öncelikle calpol verin sonrasında hem ateş düşürmek için hemde rahatlatmak için limonu sıkın suyuna çoraplarını batırıp hafif ıslak bi şekilde giydirin benim oğlumda işe yarıyordu inşallah sizde de yarar
Nehirimbenim1 Flower123 ya ben limonu ayagına surdum ama fayda etmedi evdede limon kalmadı alınırda yanı suan yapamam ama bugun iki kere ayagının altına limon surdum
Flower123 Zorundamiyim yanlış yönlendirme yapmayın lütfen henüz iki yaşında bile değil bir yemek kaşığı fazla onun için kilosuna göre antibiyotik türü şuruplar verilir
Keskeuyusamm Düşmeyen inatçı ateş var canım götürsene doktora. Enfeksiyon olabilir yada başka bir hastalık
Nehirimbenim1 Keskeuyusamm yarında duşmezse götürüyümmü ya ben gece. Hafta dokyordaydım yani heryerine bakıldı zaten yeni daha antibiyotik kullandık ama
Kylmz Nehirimbenim1 paranox fitil verin yarım saate düşürüyo benimde kızım 16 aylık iki gün önce aynısını yasadım hemen düstü cok sükür
Zorundamiyim Flower123 yanlış yönlendirme yapmıyorum. Acile götürdüğünde doktor o ölçüde verecek parasetamolü. Çocuk sağlığı konusunda bilmediğim bir şeyi yazacak halim yok. Bilmesem yazmazdım.
Wolverine Flower123 yanlış yönlendirme değil ki. 1 yaş sonrası kilo bazında ilaç içirilir. Her 10 kiloya bir ölçek şurup içirilir. Ölçek yoksa çorba kaşığı da ölçek kadar alır. 15 kilo bir bebeğe 1.5 ölçek calpol icirilmezse o ateşin düşmesi beklenemez.