Panda3101 bir süre sonra insan alışıyor maalesef …. Bende 2 buçuk aydır düzenli sağıyorum şimdiye kadar 4 maksimum 5 defa emmiştir o da canı isterse , yanlışlıkla falan sanırım 🤣 ilk bi 2 hafta çok kafama takıyordum ‘ yetersizlik hisssi’ yorgunluk ile birleşince süt sağmak inanılmaz bir yük gibi geliyor ama zamanla suçluluk psikoolojısınden arındıkça hepsi geçecek merak etme 🌺 iyi düşün belki emmeye başlar , başlamasa bile her anne bebeğinden iyi şekilde bakar . Bu zamanlar geçecek 🙏🏻 Merak etme herkes benzer durumları yaşıyor aynı yollardan geçiyor . Yalnız değilsin .sadece Mutlaka mastit olmamak için ve sütün artması için düzenli aralıklarla sağmaya devam et