Panda3101 Bebeğim doğduğunda 7 gün yoğun bakımda kaldı, taburcu olduğunda emmedi .
40 günlükken yaşadığımız şehre geldik , bebeğimin çocuk doktoruna , dediği aynen şuydu “ bebekler sandığınızdan akıllı , vermeyeceksiniz max 1 gün ağlar ama meme den başka bir çözümü olmadığını anlayacak “
nitekim öyle de oldu çok şükür .
Önce yine her zamanki gibi deli gibi ağladı, bunun püf noktası bebek çok katıla katıla ağlayınca ağzına memeyi zorlamıyoruz , ayağa kalktık gezdik dikkatini başka şeylere çektik sonra sakinleşince tekrar denedik . Sonuç aynı günün akşamı bebeğim artık meme emmeye başladı.
Bebeğin ağlamasına dayanamıyor çok ağlayınca biberonu ile sağdığım sütümü veriyordum hemen vicdan yapıp meğer bizim ufaklık bizden akıllıymış , nasıl olsa ağlarsam biberon gelir diye düşünürmüş.
Dediğimi uygulayın başarısızlık oranı yok demişti doktorumuz . Bende bu durumu yaşayan tüm annelere söylüyorum umarım da başarılı olacaksınız . Sadece dediğim püf noktaya dikkat edin , bebek aşırı ağlarken ağzına memeyi dayamayın , bu sefer geri dönüşü olmayan bir meme reddine giriyormuş süreç .
💕