hunilimomm Merhaba canım benimde 3 yaşını geçkin bir oğlum var bizde bayadir istiyoruz gebelik elde edemedik senin yaşadığın şikayetler bende de var doktor pco olabılır sın dedı hormonların normal çıktı ama adetlerim düzensiz 34 35 30 değişiyor.
Gebe kalabilmek için henüz birşey yapmadım ama paketli gıdalardan şekerden Vs uzak durmak gerekiyormuş bir de arkadaşın dediği gibi yumurtlama gününü takip edebilmek lazım.
Sanırım biraz diyet spor yumurtlama takibi ile olabilir diye düşünüyorum.
Size doktor başka birşey söyledi mi ya da Bi ilaç Vs verdi mi?