hunilimomm Merhaba polikistik over evlenmeden öncede vardı. Kilom vardı, tüylenme vardı , göbek bölgesinde yağlanma vardi. O dönemlerde dogum kontrol hapi kullanmam gerektigi fakat yaşım genc olduğu için tavsiye etmediğini söyledi aradan zaman geçti ben 25 kg verdim. Evlendikten sonra doktora gittim alttan muayene etmesi için doktor bana polikistik böbrek olduğunu çocuk düşünüyorsam denemem gerektiğini hemen olup olmayacağının belli olmadığını söylemişti. Tabi ki denemedik çünkü belirsizdi. Çocuk düşündüğümde polikistik over olmasina rağmen 2. Denememizde oldu şimdi bebeğim 8 aylık tekrsr doktora gitmedim. Fakat bu kisti vucut kendisi yapip bazen kendiliğinden kaybolduğunu biliyorum.