Senemsedat133 Allah yardımcın olsun süt alerjik olması ve gazlı olması o kadar zor ki geçirdik bizde o günleri. Kahvaltıda yumurta, domates, salatalık, helva yiyordum. Bu arada normal ekmeğin içinde süt yok diye hatırlıyorum ben. Diğer öğünlerde sebze ağırlıklı bakliyat yemedim çok gaz yapıyo diye elimden geldiğinde dikkat ettim ama yine en üst seviyelerdeydi gaz 3-4 aydan sonra rahatladı