Senemsedat133 Bebeğim 2 ay 11 günlük doktora götürdüm geçmeyen pişik makatta çatlak karnında adam sesi gibi gurultu kolik huzursuz kafasında geçmeyen konak Mukuslu sulu köpüklü kaka Kizlar doktorum 3 hafta süt ve süt urunleri tuketmiceksin dedi geri kalan şeylerde bebeğe gaz yaoiyor ya ben ne yicem lütfen yardım edin bu diyetten yapan anneler bide normal çarşı ekmeği köy ekmeği de yiyemicez biz siz ne yiyorsunuz kafam allak bullak
Mariposa Senemsedat133 süt ve süt ürünleri , alerjisi olmayan bebeğe de gaz yaptığı icin ben kahvaltıda zeytin domates salatalık falan tüketiyordum, hep sebze ağırlıklı, ızgara et balık tarzı şeyler yiyebilirsiniz , çorba türleri
SEVCANYAGIZ Senemsedat133 seninle ayni durumdayim cnm 2 aylik bebegim bana da aynen sut urunleri alerjisi denildi ve bana yulaf cok guzel sut yapiyordu simdi yiyemiyorum sutum resmen bi haftada azaldi cok uzuluyorum
iyilik80 Senemsedat133 8 ay diyet yaptim patates pirasa karnibahar kabak havuc zeytin biber pirinc evde yaptigim ekmek bulgur marul maydonoz bunlardan baska bisey yiyemiyordum. Dolma yapiyordum mesela. Patatesli borek yapiyordum. Sut kullanmayan yufkacidan yufka aliyordum.paketli hicbir urun yemedim icmedim.
Caylakanne Senemsedat133 kahvaltıda Patates haşlama veya kızartma Biber kızartma veya soslama Helva Pekmez Salatalık Bal Zeytin vs Akşam tüm sebze yemekleri vs. Geçmiş olsun 💐
Mariposa Senemsedat133 biz sorun yaşamıyorduk yesilliklerden lahana ispanak karnibahar haric hepsini yiyordum. Ama benim kiİmda süt alerjisi yoktu. Sizin sıkı diyet yapmanız gerekiyorsa doktorunuz program vermedi mi
Senemsedat133 Mariposa Hayir vermedi ama üç hafta yemiceksin hiçbir süt ürünü dedi çünkü benim bebeğimde iki ay fark edilmediği için poposunda çatlak ve içeri doğru basur oldu
Senemsedat133 SEVCANYAGIZ Ben sordum doktora sutumde azalma olur mu olmaz dedi sutumde azalma olursa çok üzülürüm ya sen ne yiyip içiyorsun
O_mer27 SEVCANYAGIZ canım kendine stres yapma bak mesala benim bebeğim çok hareketli gün içinde çok bişey yiyemiyorum ama sütüm gayet de GüZel o yüzden kendine stres yapma azalır en önemli şey beyinden üretiliyor üzülme çok geçmiş olsun sütüne güven
SEVCANYAGIZ Senemsedat133 uzuntuden mi azaldi bilmiyorum.artik biraz kafama da taktim belki ondandir.Ama yediklerimde azaldi bence suttun onlada ilgisi var.En azindan benim acimdan dedigim gibi yulaf bend3 cok guzel sut yapiyordu.Suan sebzeler bulgur dereotu havuc et yemekleri bunlari tuketiyorum.
Tugce Senemsedat133 o ihtimali aklınıza getirmeyin. Sezaryen doğum yaptım gaz çıkaramadım 4 gün serumdan başka bir şey tüketmedim aç kaldım. 1 haftalıkken alerji belli oldu. Çoklu gıda alerjisi zeytine domatese bile alerjisi var. Tam 3 aydır katı diyet yapıyorum. Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor. Süt üretimi hipofiz bezinden üretilen bir hormon ile sağlanıyor. Bu hormonu tetikleyen takviyeler mevcut. Diyetten etkilenmez kafada bitiyor iş
iyilik80 Senemsedat133 tabiki oldu mama takviyesi verdim. Bazen hicbisey yiyemedim artik midem bulaniyordu ayni seylerden.