1balkizannesi ben bir buçuk yıldır ilaçla korunuyordum geçen ay spiral taktırmak için ilacı bırakmıştım sonrada gidemedim bir türlü olsada sıkıntı değildi istiyorduk zaten olursa olur olmazsa tekrar spiral taktırıcaktım çok şükür oldu herhalde henüz kan vermediğim için eminde olamıyorum ama herkes var dedi bilmiyorum bakalım 😁 ama ben çok mutluyum inşallah vardır 🥰 hayırlısıyla