Nisarabia27 sutlucikolata teşekkür ederim canım çokda umutlanmak istemiyorum emin olamıyorum henüz eminiz pozitif değilmi bu test şimdi 😂
Gtmz Nisarabia27 testi gorunce yeniden bebek istedi canım:D diğerleri kaç aylık bu arada hayirli olsun silik de olsa kabul ediliyor 2 gun sonra tekrarlayın :)
Mehake Nisarabia27 bende adetim 2 gun gevmisti ve boyle cikmisti ve su an kucagimda 14 aylik oldu rabbim isteyenlere versin🤭
hunilimomm Nisarabia27 bende kızıma 4 gün kala öğrenmiştim benim ki daha koyuydu kuzenimin de sizin kı gibiydi bence var hayırlı olsun
Nisarabia27 Gtmz rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍büyük kızım 4 yaşını bitirdi küçük kızımda 2,5 yaşında