Aysimaaa NewwMomm tabi bir numara verebilirsiniz o zaman tadı farklı gelmiş olmalı hatta bir numara daha iyi diyorlar öyle kullanan çok.
NewwMomm Aysimaaa Aldık ve içti çok şükürrr. Ayy nasıl mutluyum anlatamam. Böyle devam edicem anlaşılan. Deletedmom_20
Deletedmom_20 NewwMomm yani ayına uygunda 2 ama bir paket daha deneyin 1 numara olmadı doktorunuza sorun belki o bir süre daha 1e devam et der bende bilemedim şimdi
mom55454 NewwMomm benim oglumda 5 aylikti sanirim ozamandan sonra biberondanda mamadan da tiksindi bidaha da aldiramadim icine anne sutu koyup gece verdim yok kesinlikle istemedi emzikde hic almadi dogdu dogali tutmadi bnde zorlamadim
Deletedmom_20 NewwMomm demek tadını sevmemiş minik çok sevindim doysunlarda aman dünyalar bizim oluyor
Aysimaaa Ay çok sevindim aman içsin bir verin siz siknti olmak vitamin açısından bir daha iyi diye biliyorum.
Candanotemm NewwMomm bence 1 numara artk yetersiz gelebilir. Ben yarı yarıya yapıyordum yani 1 numaradan 2 ölçek katıyorum 2 numaradan da 2 ölçek biberona katıp oyle alıştırdım