5.ayda tadımlara başlamıştık. Yarın 6 aylık oluyoruz. 2 gündür asla biberonu kabul etmiyor. Mamada 2 numaraya geçtim. Bitince almadım 1 numara. Zaten yarın 6.aya merhaba diye. Mamayı kaşıkla içiyo. Ama olacak iş değil. Kaşık mamaya katıyorum hippin, içine bebe bisküvi, pekmez, yumurta böyle yiyor. Yani ek gıdaya hayır demiyor. Uykuda deniyorum sürekli mamayı en fazla 30 cc içip kafayı çeviriyor. İçmiyor içmiyorrrr😩 Varmı aynı durumda olan. 6.ayla biberona elvedamı dedik yani şimdi biz. Neler oluyor böyle