Esn57 Efy bebeğimin boyu iyi oldugu için sormuyorumdur ben burda okuduysanız 3. Ayında kaç kilo gram aldılar ve gece uyandırıyor musunuz diye sordum her kilo başlığının altına böyle yorum yapmaktan sizde vazgeçseniz keşke
Efy Ben sizi yargılamıyorum size karşı aslında iyi bişi söylüyorum ama siz farklı şekilde anlıyorsunuz genel anlamda hergün aynı konular tartışılıyor benimde bebeğim var elbette kilosu boyu sağlığı hepimiz endişe ediyoruz ama bunu takıntı haline getirip stres yapmamalıyız anlatmaya çalıştığım bu belki siz değil ama bu kiloyu takıntı haline getirmiş o kadar çok anne varki sürekli böle yorumlat yapmamın sebebide bu zaten hiç bi zamanda kırıcı yorum yaptığımı düşünmüyorum aksine dikkatlice okursanız anlarsınız zaten
Yalin Esn57 hmm, o zaman 3 saat degil de belki 4-4.5 saat uyutup uyandirabilirsin. Guzel uyuyormus masallah kuzuya, kilosu da o iyi olacak sekilde olur umarimm
CanAilesi Yalin süt alerjisi belirtileri neydi bebeğinizde 😟 ben de şüpheleniyorum da . Umarım alerjiniz çabuk şifa bulur
Yalin CanAilesi tesekkur ederim, kanli mukuslu kaka, 2 gun bekledim devam edicek mi diye, kakadan parca alip test yapildi, oyle netlesti.Bi de biraz huysuzluk yapiyor zannederim
Asafeymeninannesi Yalin pardon? Fasulyemin kakasında mukus mevcut lakin kan yok. Buda süt alerjisinde yer almıyordur dmi?
Nagihan1 Esn57 3 bucuk aylik ve 7 kiloyu gecti 2800 dogmustu. Uykudan ben uyandirmiyorum zaten kendi acıkınca uyaniyo mesela dun 10da uyudu sahurdan sonra 4 gibi kalkti emzirdim bi dha uyudu sonra sabah 10 gibi gibi kalkti genelde boyle ya bi saat sonra ya bi saat once kalkiyo
TuubaNil Esn57 ilk iki aya göre azaldı hatta yarısına düştü. Doktor sık besleme yapmamı söyledi. Benim kızım artık geceleri uyuyor ve ben uyanmadığı sürece uyandırıp emzirmiyorum. Bu konuda doktor, ebe ve kitaplar hepsi bambaşka tavsiyelere bulunuyor. Siz tüm bilgileri harmanlayıp hangisi doğru geliyorsa onu uygulayın.
ceylinece Esn57 3 aylıkken tam 6000 gramdı. Geceleri en fazla 3 saate kendisi uyanıyor zaten acıkıp emip tekrar yatıyor