Esn57 ben boyle rakam vermelerini dogru bulmuyorum ki 3.aydan sonra kilo alimi yavaslayabilirmis zaten, hareketleniyorlar. Bak simdi sana 800 demis cocuk 550 alsa ve sagligi yerindeyse bu bi sorun mu? Bence asla degil. Neyseki dr umuzla ayni kafadayiz. Bi de her bebek ayni olabilir mi? Biri 500 alir biri 800, ikisi de normal bence.