Oglununannes Zeynepandmomm dedim ya saçma gelir mi bilmiyorum oğlum doğduğunda gözleri yüzü değişik renkti sarılık vardi hemşirem de az var dedi 1aylik oldu aşı için götürdüm hafif yanağında sarılık kalmış dedi gitmiş sariligi dedi