Pol34 valla böyle onlarca post açılıyor akşamına unutuyor herkes ben varım yazarken bile yiyorlar galiba daha bi kaç gün önce bi grup başladık öldüler galiba sesleri kesildi bi anda ertesi güne umarım burası öyle olmaz pazartesi 64 ile başladım bu pazartesi tartılıp tekrar yazarım yemeye dikkat etmeye çalışıyorum bebeğim altı aylık olmak üzere günde 25 30 dakika koşulu spor yapmaya özen gösteriyorum bakalım hepimize kolaylıklar diliyorum herkes düzenli yazsın lütfen 🥺