Selam kızlar, hamilelikte 9 kilo alıp doğumdan sonra süt olsun diye homidi gırtlak her şeyi yedirdiler kilolar gideceği yerde üstüne eklemiş bir anneyim 😅 bebeğim 6 aylık oldu artık biraz kilo versem fena olmaz diye düşünüyorum. 68 kiloyum hedefim 55, daha önce diyet arkadaşım olmuştu 7-8 kilo vermiştik hem motive edici oluyor hem de kaçamaklar azalıyor. Birbirimize destek olacağımız, kilo vereceğimiz bir arkadaş ilanıdır 😇