Mete-35 ben normal irmikle yapıyorum , bir çay bardağı suya bir yemek kaşığı irmiği koyup pişiriyorum kıvamı koyulaşınca kapatın , kilo sorunu fazlaysa kıvamını formül mama ile açın , sonra içine muz avakado bir adet bebek bisküvisi ben şekersiz olanlardan alıyorum ezin baya tok tutuyo bunu gece maması olarak da veriyorum bazen