mucizem_200921 Oyku44 hiç üzülme tatlm bn bille kvga ederek aldırıyorm o da günde bi kz yada 2 günde bir onlar emmek istemiyor bizim suçumuz yok biz yine çok iyi bir anneyiz ama pes etme emzirme danışmanına git devletşn dr var