Deneyimli anneler 4 günlük bebeğim var göğüs uçlarım olmadığından emerken çok zorlanıyor ve meme reddi yaşıyoruz bazen. Göğüslerim çok dolu ve düğüm düğüm olmuş doktor ateş yaparsa iğne verdi. Ve uçları yara bere içinde. Plastik göğüs kalkanı denedim almıyor en son çare biberonla verdim kabul etti yardım edin ne yapabilirim ağlamaktan içim koptu 😔