Busra-AselErva Benim kız 14 aylık 1 tane dişi var sadece oda sol üstte çıkardı ilk dişini doktor endişe edecek bişey yok dedi geç olması daha iyi dedi
Deleltedmom_69 Baby01 bir yaşına yakın çıktı ilk dişi doktora felanda gitmedim simdi 23 aylik oldu butun disleri cikti cikmayan 3 4 tane var korkmayin çıkar zamanla
Mickeylina Baby01 4 Ay 26 Gün bizimki canım 2. Diş gözüküyor bende 2,5 Aylıkken çıkarmıştım iyi birşeymi bilemedim
Feyzosunannesi Baby01 kızım 14 aylık henüz sadece iki dişi var 11 aylıkken iki dişi çıktı sonra daha hiç çıkmadı acelesi yok zamanı gelince cikcaktir
yaseanne1 10,5 aylık ilk dişlerini çıkardı peşpeşe 4 tane. Sonra durdu 14,5 aylıkken 2 diş daha çıkardı. Şuan 16 aylık olmak üzere 6 dişi var. Ay kontrolünde doktora sormuştum. 15 aya kadar vakti var o zamana kadar bekleriz, geç çıkması daha iyi demişti.
Zeynep11 Baby01 ilk dişini 13 aylıkken çıkardı. Ek gıda dönemine geçtiğimizde baya zorlandık dişleri olmadığı için
OncedenGurme Baby01 10 ay 21 günlükken çıkarı ilk dişini. Evet alt dişlerini hiç hissetmedik desem yeridir. Ama üst dişler mahvetti bizi. Sürekli hasta, burnu akıyor. Bağışıklığını çok düşürüyor. Şimdi de azı dişlerinin huysuzluğu ve iştahsızlığı var
Annis-ogul Baby01 bnm bebegim de 11 aylıkken ilk üstten çıkardı dişini. 2 yaşına kadar bile normal diyorlar
Arafinannesi Baby01 bebeğim 10 buçuk aylıkken çıkardı hiç anlamadım alt 2 dişi 1 hafta arayla patladı üst 2 dişi de 20 gün sonra felan patladı 1 hafta sonrada üst yanlar gece uykusunda biraz huysuz oldu 2 gün felan ama şükür kolay çıktı ben farketmedim🤭