Baby01 Kızlar bebeğim 3 gün sondau 10 aylık olacak hala hiçbir diş belirtisi yok.Bu durumu yaşayanlar doktora sordunuz mu ne dedi? (Ben de bebekken yaşımda çıkarmışım).Bir de geç diş çıkaranlar daha kolay atlatır diyorlar sizde öylemi oldu
Kubra96 Baby01 şuan 11 ayligiz 1 ay önce 10. Ayında alttn iki disini anca çıkardı.. 10. Aya kadr hiçbir diş belrtmz yoktu
Bsrsyy94 Baby01 benim bebeğimde 10. Ayından sonra çıkarmaya başladı ama söylenilen gibi hiç kolay olmadı. İlkten çıktı iki tanesi aa iyi hiç problem yaşamadık dedim cümlem bitmeden bi serüven başladı ve hiçbir şey eskisi gibi olmadı 😅
Ayseege6156 Baby01 bizde 9 aylığız daha hiç belirti yok canım ama ablamın oğlu 1 yaş 2 ayşıktı ilk çıkardığında doktor ne kadar geç o kadar iyi ve sağlıklı dişler demişti hiç korkma şimdi çocuk 6 yaşında inci gibi dişleri var 👌🏻🌸
agustosbocegim Baby01 canım bende merak ediyordum ne zaman dişleri cikicak diye ama gerek yokmuş endişe etmeye benim kızımda yaşında cikardi 15 aylık olduk 2 dışı var alttan herşeyin bir zamanı var sağlıkları yerinde olsunlar da yeterli
FiltreKahve Baby01 11 ay 16 günlükler bir tanesi daha 2-3 gün önce alttan dişi patlattı elime geliyor tık tık diğerinin damakları şiş sadece. Aman geç olsun güç olmasın napalım 🌺🤷♀️