Zehraayaz iade seçenekleri o kdr güzel ki beğenmezsem gönderiyorum ama tabi iade için kargoya giden eşime sormak lazım 😂😂😂 şaka maka da çok fazla iade etmiyorum çünkü yorumları okuyorum hatta resim paylaşılmış oluyo bazılarında içim rahat yani görmeden de sadece lcw kalıpları çok büyük onu kestiremiyorum 2 yaşındalar 1 yaş gömleği pantolonu giyiyorlar lcw kalıplarında