Zehraayaz kızım bir buçuk yaşında , lcw yı genel olarak sevmiyor ve beğenmiyordum bir gün öylesine bebek katına gödip bakayım dedim ve bayıldım gerçekten bebek giyim konusunda aşırı başarılılar ve ürünleri asla tüylenmiyor ki baya da sık yıkarım ben . Çok güzel hem tasarım hem kumaşları aylardır başka hiçbir yerden kıyafet adına çöp bile almadım . Hatta outlet mağazasından alıyorum orda daha da ucuz oluyor . Bugünde tüm riürünlerinde baya indirim vardı birde üstüne 100 tl ye 50 lira indiirim vardı . Mont almıstım bir ay önce ama indirimden bir tane trenç bir tanede kürk tarzı iki ceketi 87 tlye aldım