Suheda16 valla ben yapılan iyiliği de kötülüğüde asla unutamıyorum bu kincilik mi bilmiyorum karşımdaki insan canımı acittigi zaman yada bir kötülüğü olduğu zaman asla yüzüne bakamıyorum içimden gelmiyor o konuşmayana kadar asla konuşmam konussamda eski samimiyetin olmaz mrb mrb bu kadar ama eşim unutur hicbisey yokmuş gibi konuşur.