Hayatkisa1126 cekoslavakporseleni Ben 7 ayda vermeye başladım canim hem çok vitaminli bir yiyecek biliyorsun ki zaten iç kısmında parçalayarak veriyorsun yiyorlar korkmayıncekirdeginden ayırın iç kısmından az az verin kapuk kısmı suda zaten ayrisiyor