Sevinc24 gündüz zaten 45 dk- 1 saatlik uykular ideal. Direniyorsa yöntem değiştirin. Örneğin emzirerek uyutuyorsanız, yatarak emzirin. Ya da kendinize uygun başka bir yöntem bulun. Benim en büyük sloganım budur, şartlar sorunu çözmüyorsa şartları değiştirin. Çocuğun mizacı diye bir şeye inanmıyorum. Doğru yolu bulursanız tüm sorunlar çözülür. Benim bebeğimde uyumuyordu. Hiç hemde. Ben mesela yatarak emzirmeyi buldum. Uzun uyuması için yüzüstü yatırmayı buldum. Ama bunları bulana kadar hep denedim. Vazgeçmedim. Kabul etmedim.