Elifatm1 aynı kaderi paylaşıyoruz benimki mama ile besleniyor ama içemiyo bile çocuk mamayı ağlamaktan ıkınmaktan her damlayı bizde kullandık nafile sadece geçmesi için dua ediyoruz Allah yardımcımız olsun inşallah bide onların acı çekerek ağlaması ve birşey yapamamak insanı yıpratıyor 💙