Minikyavruum canım benim kızım da 2 ay 11 günlük 1 hafta küvözde kaldı orda biberonla veriyorlardı benim sağdığım sütü . Küvözden çıkarken de emdikten sonra sağıp göğsü boşaltmamı sağdığım sütü vermemi söylemişlerdi. Hep öyle yaptım ve geçen hafta inanılmaz bir meme reddi yaşadık . Gördüğü anda çığlığı basıyodu. Direttim daha biberon vermedim şimdi tekrar emmeye başladı yavaş yavaş. Ben de artık sağdığım sütü kaşıkla az az vermeye başladım böyle daha iyi oldu sana da fikir olsun ❤️