gzmshn00 benimki de bir ara oyle yapti ben o zaman anladim ayrilik kaygisini. Dediginiz gibi yataginda yatmak istemedi. Valla yanima yatieip gogsum agzinda uyumusum 😂 iki uc kez yaptik bunu. Kaldi ki oglum asla benimle uyumak istemez normalde ona dokunmami istemez uyurken 🤷♀️ sabirdan baska payimiza dusen birsey yok sanirim bu konularda 😌