9aylik olucaz daha disimiz çıkmadı ama artık şişmiş yolda geliyo bana çok bağlandı tekim eşimde bile durmuyo bacağıma sariliyo birakmiyo geceleri çok ağlayarak uyaniyo nerdeyse saat başı uyaniyo beni emmek istiyor çok yoruldum ne zaman rahata çıkarız ve sizce yapabileceğim Tavsiyeler varmı.yardimmm