Kızlar bızımkıde 4 ay 5 günlük hafta ya 4. Ay aşısı var ben baska bısey sorucam sıze yaptırdınız mı sız ateş falan oldumu bızım ılk karma aşımı cok kötü gectı çocuğum huy deyıstırdı asıdan sonra önyargım var nasıl yaptırcam korkuyorum valla sızinkılerde ateş falan odumu