Yavrusununannesi_ Ne durumdasınız hanımlar. Kilo boy baş çevresi ölçüleriniz neler. Bebişler neler yapiyor oturmaya başladınız mı. Biz 4 ay 13 günlük olduk 7800gram 67cm iz herkes zayıf diyor çok üzülüyorum doktorumuz yoktu soramadım 😥
Mom4565 Yavrusununannesi_ merak ettigimden soruyorum lütfen yanlış anlamayın 3 aylık ve 7.800kg 3 aylık bebek 10 kg mu olmalı ne için uzuyorsunuz bebeğiniz sağlıklı mı tamam ayrıca kilosu çok da iyi kızım millet neden bu kadar kilo ya düşkün Alman doktorlar bile diyor bunu siz Türkler kilolu bebekler sağlıklı olur sanıyorsunuz Filan etrafın lafını bu kadar umursamayin bebeğinizin kilosu gayet güzel sağlıklı ömürler diliyorum
Sesaa1 Yavrusununannesi_ benim bebeğim 7 kilo doktor normal dedi o zaman sizinki kilolu oluyor bu durumda doktorunuz yanlış söylemiş olabilir bence
Havvakck Yavrusununannesi_ ahahha bence linç yememek için herkes zayıf diyo dediniz gibime geldi 😂farkındasınız kilosu iyi
Mommqueen Yavrusununannesi_ normal kilosu bence doğum kilosu kac ? Bizde 4 ay 9 günlüğüz 8,5 kg boyu bilmiyorum muaynemiz henüz gelmedi hafif kucagında oturtuyorum kendsi istyor çünkü başını kaldryor yatarken gülüypr kahakaha atıyor aile üyelerni tanıyor mama sandalyesinds destekli otrtuyorum bazen işim varsa
Yavrusununannesi_ Mom4565 hayır hiç yanlış anlamadım 🤗 tabiiki sorabilirsiniz biz 4 aylığız doktorumuz olmadığı için soramadım son bir ayda daha az kilo aldı bebeğim çevre beni etkilemeye başladı çünkü bir kişi değil her gören zayıf diyor ama
Yavrusununannesi_ Sesaa1 sizin bebeğiniz kaç kilo doğmuştu doğum kilosuda önemliymiş doktorum yoktu sormadım ona
Yavrusununannesi_ Havvakck yok hayır gerçekten kilosunun normal olduğunu bilmiyorum ve zayıf duruyor ablamın çocuğu var aynı benimki daha zayıf duruyor o yüzden söylüyorum
Mom4565 Yavrusununannesi_ Bebeğin sağlıkliysa etrafın sizi etkilemesine izin vermeyin eğer bebeğin kilolu olsaydı bu seferde bebeğine obez diyceklerdi dilleri kopsun herşeye döner o etrafın dilleri
Yavrusununannesi_ Mommqueen 3285kilo doğdu. Bende biraz oturtmaya başladım kendisi daha mutlu oluyor başını tam tutabiliyor mu peki
Mommqueen Yavrusununannesi_ evet başını tutuyor atık doğum kilosu zaten baz alınıyor ki her ay 1 kg dan fazla almş bebişinz çok iyi bence içinz rahat olsun
umay2111 Yavrusununannesi_ 4 ay 10 gunlul kizim kilosu 6.750 boyu 65 cnm doktorumuz iyi dedi gelişimine bu aralar uyku problemi yasiyoruz geceleri cok sık uyanmaya basladi aglayarak uyaniyor sabah cok erken kalkiyor dönmeye basladi destekli olarak gunde 4-5 defa oturtturuyorum yatmayi hic sevmiyior oturmaj hosuna gidiyor
Yavrusununannesi_ umay2111 uyku gerilemesi yaşıyoruz galiba bu ayda oluyormuş benim bebeğimde çok sık ağlayarak uyanıyor
Kameryaserbelma umay2111 bizimde aynı 4 ay 15 gün geceleri.2 saate bir kalkıyor artık nezaman düzelecek diye bekliyorum yoruldum
fatma_erva Mom4565 Aaa pardon sizi etiket yaptigimin bile farkında değilim kusura bakmayın lütfen 🤦♀️ Sagolun amin inşallah 🥰
Gullcann Yavrusununannesi_ Benim oğlum 4 ay kontrolünde 6900 dü şimdi 4 ay 19 günlük hadi 7 yi bulmus gecmistir yeni diye düşünüyorum. Maşallahi var yani bebeğinizin bazen böyle yazilinca diyorum ki acaba 4 aylik bebeğin 10 kilo mu olması bekleniyor. Kilo eşittir sağlık değildir bunu unutmayin. Bebeğinizin kilosu neredeyse üst sınırda kim diyor zayıf diye. Böyle kilosu azdi fazlaydi kafaya takilacak şeyler değildir ve her bebeğin gelisimi kendine özeldir🌸
Yavrusununannesi_ Gullcann cok tesekkür ederim aslında kilo her anlamda zarar hem bebek hem annenin tasıması acısından ama cevre baskısı iste malesef 🤗