Nejlavrl canım öncelikle Allah bağışlasın, doktorunuzun görüşüne saygım var ama bence 4 ay tadım İçin çok erken en azından 5. Ayın sonuna kadar beklemelisiniz ne güzel hiç mama vermeden 4. Aya kadar anne sütü vermişsiniz tadımın amacı bebeği katı gıdaya hazırlamak ilgisini çekmek bunun İçin bebeğiniz daha çok küçük bir çok doktor 6. Ayı kesinlikle bekleyin diyor imkanınız varsa acele etmeyin 6. Ayda meme reddi oldu mamaya geçmek zorunda kaldım ek gıda tadım vs başladık derken emmeyi bıraktı ve sürekli hastaya olmaya başladı şuan az da olsa geceleri emiyor ama dışardan alınan hiçbir besin asla anne sütünün yerini alamaz o yüzden lütfen 6. Ayı bekle