Deletedmom65802 tazecikanneee benim bebeğim beş aylık ben de hala olmadım 🤷🏻♀️ Doktorum bir yıla kadar normal dedi
Hnb20 Ben doğumdan 11 ay sonra oldum 3 ay düzenliydi ama geçen gün son adetimden 15 gün sonra yine oldum bı normal mi ?
Canannn123 minikoalam bende öyle olmuştum hatta bu kanamada neyin nesi diyip dr kontrolede gitmiştim 🙂
kereminannesiiiii tazecikanneee ben oglumda emzirdigim için 7 ay olmadım kızım emmedigi için ve sütüm olmadığı için iki ay sonra hemen oldum
Karhaf tazecikanneee benim 40im cikti 3 4 gün sonra adet olmuştum ama düzensiz olmuştum direk doktora gitmiştim korktuğum için doktor da enzirdigin sürece düzensiz olman veya hic olamaman normal demişti