tazecikanneee Doğum yaptıktan sonra ne zaman adet oldunuz? Ben iki buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım. Dün biraz lekelenmem oldu. Adet olmuş gibi ağrı da oldu ama devamı gelmedi. Ne zaman tam anlamıyla adet olurum ki acaba
gozdesh tazecikanneee ben doğum yapalı 1 sene oldu hala regl olmadım. Doktorum emzirdiğim sürece olmaman normal dedi.
Yusufbebekk tazecikanneee ben daha yeni oldum sezaryenden sonra 8 ay sonra oldu kanama az geldi ve ağrım olmadı .Hep böyle olmasını umuyorum
kufkedisi tazecikanneee benim kızım 2 aylıkken sütten kesildi. 4 buçuk aylıkken ilk adetimi oldum ondan sonra düzene girdi
ikiprensannesii2 gozdesh Bir yerde okumuştum 1 sene sonra yine adet olunmazsa kontrole gitmek gerekiyor. İsterseniz sizde bir araştırın🌸
Doruk_ege minikoalam Ben de öyle oldum ve çok şaşırmıştım çünkü genelde uzun süre olmayan daha fazla😊
Canannn123 minikoalam bende öyle olmuştum hatta bu kanamada neyin nesi diyip dr kontrolede gitmiştim 🙂
Esilam34 irva 40 başı diye bir durum var değil mi sormak istedim. Ben 4 ay önce normal doğum yaptım 40 ım çıktıktan sonra 3 gün adet gördüm sonra daha olmadım annemde o 40 başı dedi ilk kez duydum
Cennet24 tazecikanneee bu kişiden kişiye değişiyor canım ben 40im bitti hemn adet oldum 2bucuk ayligiz ikinci adetimide oldum ama mesela annem 1yil olmuyormuş şaşırmıştı 😊
gozdesh ikiprensannesii2 evet bende o şekilde biliyordum , doktorumu aradım kontrole geliyim mi diye, emziriyorsan regl olmaman normal gelme dedi 😊 teşekkürler yorumunuz için