Aras oglum haftasonu nobet gecirdi yine doktorumuz 1 ilac daha ekledi 3 ilac birden kullaniyoruz henuz hangi ilac ise yarayacak onu tespit edemediler hersey temiz ciktigi icin tam manasiyla epilepsi tanisi da koyamiyorlar dun kan aldirdik tekrar almanyaya gidecek genetik test icin
Su an 4 ay 12 gunluk ilk nobetini 3 ay 2 gunlukken gecirdi yaklasik 1.5 ayda 45 nobet gecirdi oglum uzunluklari 15sn ile 3 dk arasi degisiyor ama bizim her nobetimiz farkli birinde tum vucut kasiliyo ama bir baskasinda sadece gozlerini tavana dikip agizda emme hareketi yapiyo vs
Elbette iyi olacak oglum ama su hangi ilac iyi geliyo bir bulabilsek....