deletedmom19 3.5 aylık oğlum
bayramın üçüncü gününden bu yana uzunlukları 10sn ile 3 dk arası süren 25 tane nöbet geçirdi(son 13ü dün olmak üzete) o çaresizlik hissini çok iyi bilirim şu anda da gözetim amacıyla yoğun bakımda perşembe günü de alınmıştı 28 saat yoğun bakıma ama sonra odaya çıkarıldı nöbetler artınca yine alındı çok şükür ki yanına refakatçi giriyor 24 saat gözetimimiz altında bizde ki sorun henüz tetkiklerin bitmemesi ve benim ufaklığa hangi ilaç yarayacak henüz onu bulamamamız :(