B12 son bi tane kaldı bitmek üzere benimkisi kasılmadan ziyade titreme gibiydi kan sonuçlarımızın büyük çoğunluğu çıktı 2 tane kaldı ben özel hastaneye gitmiştim b12 bitsin cerrah paşa yada Çapa’dan randevu alıp götürmek istiyorum tekrar çünkü ilk EEG de çıkmaya biliyormuş