Nurtupu osmaninannesi_30 daha kasları çok zayıf olduğu için titreme olabiliyor bebeklerde. Hanımefendinin bahsettiği çok daha farklı. Ama içiniz rahat edecekse götürün bir çocuk doktoruna tabi.
Emirkaan Minigimm benim oğlumda yemek yerken yuttuktan sonra yapıyodu hafif titriyo sallıyodu kendini ben doktora sordum normal dedi şimdi 10 buçuk aylık yapmıyo hiç sizde sorun isterseniz doktora
Elifayza Ani sıçramalar var bizde de bak şimdi içime kurt düştü her bir sağlık sorunu bizde de çıkavak sanıyorum felaketi çağırıyorum resmen sizde böylemisiniz iyice psikolojim bozuldu
SelimSongur Elifayza bizdede ani sıçramalar var ve çok korkuyor bir dalsın küçüçük dokun nasıl sıçrıyor
askbocusum_1 Elifayza benimde bebeğim 12 günlük uykuda elini kolunu çok hareket ettiriyor sıçrıyor ama bu normal değil mi korktum şimdi ya
SelimSongur alyasura benim oğlumda uyurken onu sallıyorum ya oda kendi başını veya bacaklarını ileri geri hareket ettiriyor 🤔
Minigimm Sibelyamac doktora yazdım bende şimdi titrerken tutun duruyorsa normaldir durmuyorsa cocuk nörolojiye götürün dedi :(( inş bişey yoktur
Minigimm Sibelyamac doktora yazdım bende şimdi titrerken tutun duruyorsa normaldir durmuyorsa cocuk nörolojiye götürün dedi :(( inş bişey yoktur
Minigimm Sibelyamac doktora yazdım bende şimdi titrerken tutun duruyorsa normaldir durmuyorsa cocuk nörolojiye götürün dedi :(( inş bişey yoktur
Sibelyamac Meralaliecrin Rabbim şifa versin geçmiş olsun benimki yeni dönmelere başladı onlarda sıkıntı olmadı daha
deletedmom19 Sibelyamac geçen ay temmuzda birden oldu gece 2 kez nöbet geçirdi yüzünde gerilmeler konuşamama o bizi duymuş ama bilinci kapalı gibiydi ve benimle yatırdu o akşam hamileydim bir yandan çok zordu rabbim hiç bir anneye yaşatmasın
Syah13 Sibelyamac benim yegenim 3 aylıkken geçirmeye başladı uyudufu yerde titremeye başladı gece sonra hasfaneye gittik tahliller filmler falan epilepsi dendi daha sonraları titremeye beraber gözleri kayıyordu ağzından köpük çıkıyordu şuanda 11 yaşında hala tedavi görüyor Rabbim şifa versin inşallah
Brhnnsrn Benim de 20 günlük bebeğim var ama nöbet dediginiz illa uykuda mi oluyor. Uyanmaya calsiirken uykuya dalarken benim de bebeğim titriyo gözlerini açıp kaydıriyo bana normal geldi ama acaba Bende mi doktora götürmeliyim?
Syah13 Sevda6767 sağol canım hastalıktanmıdır bilmem çok yaramaz laf dinlemez asla okulda hep kavga ile şikayet gelir kullandığı ilaçlarda da yaparmış sinirlilik falan
Sevda6767 Syah13 iyi maşallah o zaman canim. İlaçlar sinir yapabilir o normal. Ben fiziksel ve zihinsel gelişimini merak ettim. Allah şifa versin inşallah