serebro Minikereninannesi adet düzensizliği çok normal 10 15 gün geciktigini biliyorum birkac aya düzene girdi anca.
serebro Minikereninannesi istemiyorsanız çok sıkı korunmaniz lazım yani bu aralar genelde çok duyuyorum sürpriz gebelikler çünkü adet düzensiz olunca daha da korkuyor insan haklısınız
ANT-19 Minikereninannesi bende 40 ım çıktı 10 gün sonra yani 50. Gün adet oldum bir daha olmadım bebeğim 3 ay 22 günlük 3 gün önce test yaptım birley yok canım normal bir durum. İnşallah Rabbım bizi yormaz hemen olmaz inşallah
BoyMomm Normlde çok düzenli bugün gittim kan verdim 3 gün geçti negatif çok şükür dizinde yoktur inşallah kan verin sizde rahatlayın