MihmininAnnesi valla canım aşıyı yaptırdık atladık arabaya şehir dışına çıktık bi haftalığına gezmeye. Huysuzluk ateş olmadı şükür, 3 gün calpol verdim tek sıkıntı aşı yerleri ağrıyordu ona dikkat ettik o kadar. Ben calpolü aşıya gitmeden veriyorum sonra da ateş falan beklemiyorum 3 gün veriyorum. Çünkü ateşi çıkmasa da ağrısı oluyor ve ilacın ağrı kesici etkisi de var biliyorsunuz