Elizanhavva Tuba evet aynen öyle doğum yaptığım gün 10 gebe den 3 tanesi erkek annesiydi benim de kızım oldu çok şükür iyi ki olmuş 🥰
alimeninannesi Tuba PrensesimEla 3MelekAnnesi3 Minikbirkalp Elizanhavva sutlucikolata Gizemaktas Bireylulmeselesi02 Forumda kimi görsem oğlum yazmış 😁 yani oğluşlar çoğunlukta burda. Ama kimi hamile duysam kız bebişi olacak. Sağlıklı olsunlar 🌸😍😍
KumsaLina alimeninannesi benim doğum yaptığım akşam 4 kız 1 erkek bebiş olmuştu, kızım oldu çok şükür 😍
Melikegunes- alimeninannesi valla digerlerini bilmiyorum da bende çok şükür ikiside var rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah