Doga12_ suyu bir taşım kaynatıp soğumaya bırakıp ılık bir şekilde günde 1 kere veriyorum bir çay kaşığı veriyorum ben . Hem ağzındaki , dilindeki o beyaz süt kalıntıları temizleniyor . Doktor günde 3 kez verebilirsin dedi ama ben gereksiz şişkinlik yapacağını düşündüğüm için 1 kere veriyorum .