merhaba bebeğim 3 aylık mama ve anne sutu alıyor mamayı bıraktık ama kaka hiç yapamıyor 5 günde bir doktor fitil koymamı söyledi o zaman baya yapıyor şurup ve bağırsak düzenleyici verdi hic bir işe yaramadi bende bugün denedim poposunu hafifçe iki elimle açtım yavaş yavaş yaptı çok az neden yapamıyor olabilir tavsiyeleriniz yada bu durumu yaşayan var mi şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için