Canım onu sen ve bebeğin belirleyeceksin mama saati diye bir şey yok, bu ayda bi bebek 3 saatte bir içmek ister. Benim kızım mesela 90 cc ile başladık, doyduğu zaman ne verirsen ver diliyle itiyor doyunca ya da kusuyor fazlasını, kızım 90 la tam doyuyordu aradan 1 ay geçti doymamaya başladı 120 ye çıkardım, 1 ay daha geçti baktım mama bitince ağlıyor hala biberonda bir şey varmış givi çekmeye devam ediyor haa dedim tamam doymuyor 150 ye çıkardım suan 150-120 arası içiyor 5 ay 5 günlük, geceleri kalkmıyorsa Sakın sakın kaldırma uyuyan cocugu kaşıma bırak acıkınca o uyansın. Bebek aç bırakmaz kendini merak etme o mutlaka uyanır. Benim kızım bazen 6 saat uyurdu ellemezdim acıkınca kalkıyordu zsten. Suan gece 4 saatte bir uyanıyor kendi mama icin veriyorum içip yatıyor tekrar, gündüz de 3 saatte bir en geç istiyor bazen 2 saatte bir istiyor zaman aralıgı kısaysa son beslenmesi ile 120 veriyorum ama 3 saat olduysa beslenmediği 150 veriyorum. Bebeğini gözlemle doyup duymadığına mama bitince biberonda nasıl tepki verdiğine bak ona göre arttır ya da azalt ama saat konusuna takılma mama bebek ne zaman acıkırsa o zaman doğru saattir