Meltem06 bizimkinin ateşi yoktu dediğim gibi ama nöbet geçirirken ateşi yükseliyordu birden bunu 2.de fark ettim ilkinde panikten anlamamışım, bize genetik olabileceğinden bahsetti doktorumuz benim kuzenlerimin ve çocuklarının küçüklüğünde var nöbet havale falan işte ondan olabilirmiş. Biz emar çektirmedik ateşli olduğu için gerek yok dedi nöroloji doktoru eeg çekildi sadece onda biraz uyumakta sıkıntı çektik 3 saat sonunda ayağımda sallanarak uyudu