Kardeşim 1.5 yaşındayken geçirmişti. Hastanedeki doktor aferim tarzı gribal enfeksiyon için olan şurupları kullanmayın demiş. Annemde ateşi düşsün diye aferim şurup vermiş o gün o tetiklemiş kardeşimi. Şu an 9 yaşına gircek bida geçirmedi ve her doktora gittiğimizde ilaç yazılcaksa aferim tarzı ilaçları kullanamıyor diye söylüyoruz.