Zorundamiyim Yani ben öyleyim canım. Evin içinde tıkılıp kalıyorum. Yaz gibi yürüyüş de yapılamıyor. Akşamları diziler başladı mesela TV karşısında çay içiliyor yanında illa ki birşey ister eşim.öyle öyle derken şişiyorum. Yazın sürekli dışarıdayım hep yürüyüş vs derken yemek yemeyi unutuyorum. Kışın hiç denemedim oyüzden diyet yapmayı. Başlayabilirsem bu ilk olacak