Mavisim ilk dovmelerimi dandik arkadaşımin evinde yaptığı makina ile yaptırdım. Onlarda bile sorun olmadi. Takıp edin belki düzelir. 3. Dövmem de iyi bi yerde yaptırdım. Yapan kisi vazelinden baska krem sürmeyin demişti. Vazelini sürüp birde üstüne streç çektik. Güneşinde direk gelmemesi lazım demişti.